13 episodes

بودكاست و نص تقديم مها جعفر و هديل مرعي
بودكاست و نص هو بودكاست كوميدي هادف جدا لان هدفه سامي و نبيل ألا و هو اسعاد المستمع و إضحاكه و هشتكته و بشتكته

و في نهاية كل حلقة بنشارك مواقف و مفارقات من المستمعين اللي بتوصلنا، ف لو عايزين تشاركونا قصصكم المضحكة تابعونا على انستقرام، تيك توك، و يوتيوب

بودكاست و نص على وحدة ونص و سمعني يا جدع

Podcast W Nos | بودكاست و ن‪ص‬ Hadeel marei & Maha Jaafar

    • Comedy
    • 3.8 • 31 Ratings

بودكاست و نص تقديم مها جعفر و هديل مرعي
بودكاست و نص هو بودكاست كوميدي هادف جدا لان هدفه سامي و نبيل ألا و هو اسعاد المستمع و إضحاكه و هشتكته و بشتكته

و في نهاية كل حلقة بنشارك مواقف و مفارقات من المستمعين اللي بتوصلنا، ف لو عايزين تشاركونا قصصكم المضحكة تابعونا على انستقرام، تيك توك، و يوتيوب

بودكاست و نص على وحدة ونص و سمعني يا جدع

    بودكاست ونص | العيد فرحة | العيد سبيشل

    بودكاست ونص | العيد فرحة | العيد سبيشل

    في الحلقة دي من بودكاست ونص هنتكلم عن العيد، وعلى قولة المثل: العيد فرحة وأجمل فرحة.

    • 1 hr 6 min
    بودكاست ونص | حركات تقهر | رمضان سبيشل

    بودكاست ونص | حركات تقهر | رمضان سبيشل

    في الحلقة دي من بودكاست ونص هنتكلم عن الحركات اللي تقهر، وعلى قولة المثل: الكل عاوز يقهرني ورب العرش نجاني.

    • 1 hr 5 min
    بودكاست ونص | مسلسلات رمضان | رمضان سبيشل

    بودكاست ونص | مسلسلات رمضان | رمضان سبيشل

    في الحلقة دي من بودكاست ونص هنتكلم عن مسلسلات رمضان ، وعلي قولة المثل: المال الحلال اهو

    • 1 hr 3 min
    بودكاست ونص | تروما رمضان | رمضان سبيشل

    بودكاست ونص | تروما رمضان | رمضان سبيشل

    ‎في الحلقة دي من بودكاست ونص هنتكلم عن تروما رمضان، وعلى قولة المثل: الصوم نص الصبر.

    • 1 hr 3 min
    بودكاست ونص | التروما | الحلقة الثامنة

    بودكاست ونص | التروما | الحلقة الثامنة

    في الحلقة دي من بودكاست ونص هنتكلم عن التروما ، وعلي قولة المثل: خت الصتمة أنا بقى.

    • 1 hr 10 min
    بودكاست ونص | الحب | الحلقة السابعة

    بودكاست ونص | الحب | الحلقة السابعة

    في الحلقة دي من بودكاست ونص هنتكلم عن الحب، وعلي قولة المثل: الحب ريشة ف هوا.

    • 1 hr 2 min

Customer Reviews

3.8 out of 5
31 Ratings

31 Ratings

Esraaaaaah ,

-

بحبكم 🫶🏾

Rionanao ,

تضييع وقت

ما هذا بجد . تضييع وقت

Rashid Humaid ,

سيء جدا

بودكاست سيء

Top Podcasts In Comedy

The Joe Rogan Experience
Joe Rogan
Eshtry menny - اشتري مني
The Potcast Productions
SmartLess
Jason Bateman, Sean Hayes, Will Arnett
بودكاست يصير خير
جام ستديو
Conan O’Brien Needs A Friend
Team Coco & Earwolf
My Therapist Ghosted Me
Global

You Might Also Like

كفاية بقى - Kefaya Ba2a
Alaa El Sheikh
الصحة النفسية افهم نفسك
Podeo | بوديو
السالفة
Ghaida
بودكاست صحب
بودكاست صحب
بودكاست أريـــكة
Ghmza غمزة
بودكاست طمئن
Samar