Med noget på Hjertet

1. Bare sygepleje

I den allerførste episode af "Med noget på Hjertet" skal vi tale om fordomme, om god sygepleje, og hvordan vi styrker fortællingen om sygeplejen i det moderne sundhedsvæsen. For når vi står i akutte beslutninger, komplekse patientforløb, svære samtaler og alt det menneskelige midt imellem – så er der aldrig noget, der er ’bare’.


Værter: Tobias Carl Højmark, Cajsa Ferslev-Flügge, Embla Casey Belusa og Pernille fredskilde Ammundsen


Tilrettelagt af Tobias Carl Højmark
Lyd og klip: Anders Amundsen
Musik af Anders Amundsen