I denne særepisode inviterer Andreas Espersen tre politikere ind i samtalen og debatten om digital suverænitet. Digitaliseringsminister, Caroline Stage (M), Allan Feldt (DF) og Alexander Ryle (LA) zoomer helt ind på digitaliseringen og teknologien i vores samfund. Det kommer både til at handle om effektivisering, AI, iværsætteri og afhængigheden af tech-giganterne.
På vores valg-site finder du meget mere information om valget set i et perspektiv af digitalisering: https://www.danskindustri.dk/brancher/di-digital/valg-2026/
Rigtig god fornøjelse med afsnittet.
Information
- Show
- FrequencyUpdated weekly
- Published11 March 2026 at 14:00 UTC
- Length47 min
- RatingClean
