
יש לכם מנגנון דיווח? כשהעובדים לא משתמשים בו הארגון מפסיד. פרק על תרבות אתית, ניהול סיכונים ואמון
פרק חדש בפודקאסט “מדברים ציות” והפעם מדברים על מנגנוני דיווח וחקירה פנימיים*
לרוב הארגונים יש קוד התנהגות, נהלים ומנגנון דיווח.
ובכל זאת – ברוב המקרים עובדים לא מדווחים *ואז יש שקט מדומה ומטעה*.
למה זה קורה?
מה באמת מונע מעובדים לפנות?
ואיך הופכים מנגנון דיווח מכלי “על הנייר” לכלי אפקטיבי שמזהה סיכונים בזמן, מגן על עובדים *וסביבת עבודה בטוחה* – וגם יוצר ערך עסקי אמיתי?
בפרק השני של הפודקאסט *על תרבות אתית* אני ממשיכה את השיחה עם נטע מידב והילה פטרנק מחברת Diligent על התחום החם של רגולציית ה - whistleblowers בארה"ב, באירופה וכמובן גם בישראל, מהן הדרישות בפועל, למה חוויית המשתמש והאלמנט האנושי כל כך קריטיים לדיווח, הקשר בין מנגנוני הדיווח, לתרבות אתית וגם ל-ROI וגם נדבר על איך עובדים מזהים בעיות הרבה לפני הנהלה, HR או ביקורת ואיך ניתוח נכון של דאטה מדיווחים יכול למנוע את המשבר הבא.
רגולציה יכולה לחייב מנגנון דיווח.
היא לא יכולה לחייב אומץ, אמון או תחושת ביטחון. ושם בדיוק נבחנת תרבות אתית אמיתית. <ההודעה נערכה>
מידע
- תכנית
- פורסם10 בפברואר 2026 בשעה 22:30 UTC
- אורך28 דק׳
- פרק6
- סיווגתוכן הולם