Voor deze zesde en laatste aflevering van deze eerste serie ga ik langs bij Liesbeth en Freek van de band LEV. We praten over de muziek, het allerbinnenste en ook maken we samen muziek; we spelen het lied 'Nog altijd wie U was' van LEV en het lied 'Zonder de liefde' dat je terugvindt op mijn nieuwe album 'Allerbinnenste', te bestellen via mijn website. Allerbinnenste de podcast stopt niet; er komen over een tijdje zeker weer nieuwe afleveringen!
Informatie
- Programma
- FrequentieWekelijks bijgewerkt
- Uitgegeven11 april 2022 om 05:06 UTC
- Lengte59 min.
- BeoordelingVeilig
