Advocaat met Slagroom

Ook in de Horeca is privacy een ‘ding’, er zijn namelijk nogal wat regels.

In de elfde aflevering van de juridische Podcast Advocaat met Slagroom gaat het nog één keer over de Horeca. Er is een vraag van een luisteraar of je als klant mag worden opgenomen met de camera. Met andere woorden: Hoe gaat de Horeca om met de privacy en wat zijn daar de juridischeregels voor? En we komen nog een keer terug op de fooien waar we vorige aflevering ook aandacht aan  hebbenbesteedt.