Norbit-aksjen har hatt en fantastisk kursutvikling siden de var hos ArcticPodden i fjor våres. Selskapet har over tid hatt sterk organisk vekst men også gjennomført oppkjøp som utvider produktspekteret. Vi møtte Norbit-sjef Per Jørgen Weisethaunet da han la frem seneste kvartalsrapport for å snakke om teknologiutvikling og hva som ligger i slagordet «explore more» - og hva i all verden de gjorde i OL.
Information
- Show
- FrequencyEvery two weeks
- Published16 August 2024 at 11:07 UTC
- Length36 min
- RatingClean
