6 episodes

this podcast is all about me and my truth untold :)) so it'll be interesting for some of you.. or maybe not. but one thing for sure, this podcast is gonna be fun!! promise :))

in podcast we trust‪.‬ Khansa Assyifa

    • Society & Culture

this podcast is all about me and my truth untold :)) so it'll be interesting for some of you.. or maybe not. but one thing for sure, this podcast is gonna be fun!! promise :))

    ep. 05: I'm going to marry Yamazaki Kento!!

    ep. 05: I'm going to marry Yamazaki Kento!!

    Mark my words!! if my husband isn't Yamaken then whats the point??? skajdjskskl anw disini gue litereli curhat dadakan how i got interested in japan, anime and everything haha enjoy!!3

    • 20 min
    ep. 04: One tiny step to my success!!

    ep. 04: One tiny step to my success!!

    Hi!! gamau basa basi udh dengerin aja episode kali ini ngomongin masa depan khansa yang sudah (insyaallah) terlihat ahaha!! ohiya, stay healthy y'all3

    • 17 min
    ep. 03: This one has no theme

    ep. 03: This one has no theme

    Hi!!! gilaaak it took soooo long for me to finally made this podcast again. I mean why?? anyways.. hari ini gue curhat tentang hal2 yang udh lama bikin gue resah. semoga kalian bisa sedikit relate ya sama apa yg gue rasain hihi ^^

    • 16 min
    ep. 02: Setelah lulus, mau ngapain?

    ep. 02: Setelah lulus, mau ngapain?

    ngasih tau kalo kita sebagai manusia harus punya cita-cita dan tujuan untuk masa depan biar gak kaya gue. insyaallah gue bakal berubah buat jadi lebih baik hehe!! so, see yall on top :)

    • 23 min
    ep. 01: Gibahin diri sendiri~

    ep. 01: Gibahin diri sendiri~

    talking about me after graduated from my highschool.. ini isinya cuma gue ngoceh doang jd sorry :)

    • 45 min
    ep. 00: An awkward intro!!

    ep. 00: An awkward intro!!

    hi!! kenalin nama gue khansa dan ini podcast pertama gue :) jadi kalo ada salah kata mohon dimaafin ya. gue pengennya sih ini podcast bisa jadi tempat gue curhat dan ngomongin hal2 yang gapernah bisa gue omongin langsung haha!! happy listening yall✨

    • 2 min

Top Podcasts In Society & Culture

Where Everybody Knows Your Name with Ted Danson and Woody Harrelson (sometimes)
Team Coco & Ted Danson, Woody Harrelson
Stuff You Should Know
iHeartPodcasts
Shawn Ryan Show
Shawn Ryan | Cumulus Podcast Network
Magical Overthinkers
Amanda Montell & Studio71
The Unplanned Podcast with Matt & Abby
Matt & Abby | QCODE
Come by Chance
CBC