El “coixí financer”, també conegut com a “fons d’emergència” o “reserva d’efectiu”, és un concepte fonamental en la gestió financera personal. Es refereix a una quantitat de diners que una persona reserva per cobrir despeses inesperades o emergències sense haver de recórrer a préstecs o endeutar-se.
El coixí financer és una reserva de diners líquids que una persona manté a part dels seus altres estalvis i inversions. Aquest fons es destina específicament per a emergències i situacions imprevistes, com ara reparacions de la llar, despeses mèdiques no cobertes per l’assegurança, pèrdua d’ocupació o qualsevol altra circumstància que requereixi una despesa immediata i no planificada.
En aquest capítol descobrirem de quin import hauria de ser aquest coixí, com construir-lo, i com guardar-lo!
Per no perdre’t res, o fer-me arribar qualsevol consulta o dubte, em pots seguir a les meves xarxes personals: Instagram (@frisach) i Linkedin (www.linkedin.com/in/frisach), o seguir el meu canal de WhatsApp (https://whatsapp.com/channel/0029VaD83JkIXnlr6KWEgm2I)
Gràcies per ser-hi!
L'entrada #Reposició #FinancesPersonals 1-8 | El “coixi” financer ha aparegut primer a PodcastCity.
Information
- Show
- FrequencyUpdated Biweekly
- PublishedSeptember 11, 2024 at 4:00 PM UTC
- Length11 min
- RatingClean