
L'últim humà
Naturalistes de Girona
A l'últim humà explorem les múltiples dimensions de les múltiples crisis planetàries i mirem d'entrellaçar cultura i natura per explorar posicions afirmatives i optimistes sobre com sobreviure en aquests temps. Amb un to relaxat, d'ecologisme de sofà, l'Adán, la Farners i en Jan — i amb l'ajuda d'alguna convidada — ens guien a través de les temàtiques més diverses tot entrellaçant-les amb l'ecologisme. Nous episodis cada dues setmanes. L'últim humà és un pòdcast d'autoproducció dels Naturalistes de Girona.
Acerca de
A l'últim humà explorem les múltiples dimensions de les múltiples crisis planetàries i mirem d'entrellaçar cultura i natura per explorar posicions afirmatives i optimistes sobre com sobreviure en aquests temps.
Amb un to relaxat, d'ecologisme de sofà, l'Adán, la Farners i en Jan — i amb l'ajuda d'alguna convidada — ens guien a través de les temàtiques més diverses tot entrellaçant-les amb l'ecologisme.
Nous episodis cada dues setmanes.
L'últim humà és un pòdcast d'autoproducció dels Naturalistes de Girona.
Información
- CreadorNaturalistes de Girona
- Años de actividad2024 - 2025
- Episodios18
- ClasificaciónExplícito
- Copyright© Naturalistes de Girona
- Mostrar sitio web