Πολιτισμός Τύπου 1

Πολιτισμός Τύπου 1

Το να ξεκινάς να κάνεις Podcast μονολόγου, εμπεριέχει μια δόση παράνοιας ή τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ. Οπότε όσο περισσότερο με ακούτε και συμμετέχετε, τόσο θα νιώθω λιγότερο παρανοϊκός και alienated. ;) Περίπου μια φορά την εβδομάδα μιλάω για τις σκέψεις μου, οι οποίες αφορούν την κοινωνία, την οικονομία, την εργασία, πάντοτε με το βλέμμα στο μέλλον αλλά και για θέματα που έχουν να κάνουν με ψυχολογία, ανθρώπινη συμπεριφορά, τεχνητή νοημοσύνη, επιστήμη και τεχνολογία. Διαδικτυακή κοινότητα διαμόρφωσης ιδεολογίας, για την επιτάχυνση της μετάβασης σε Πολιτισμό Τύπου 1.

  1. Ελεύθερη συζήτηση για Τεχνητά Μέλη και Σώματα - Ζωντανά στο Discord #2

    07/22/2023

    Ελεύθερη συζήτηση για Τεχνητά Μέλη και Σώματα - Ζωντανά στο Discord #2

    Ελεύθερη συζήτηση στον Discord Server Πολιτισμός Τύπου 1. Μια ζωντανή συζήτηση για την τροποποίηση του ανθρώπινου σώματος με μηχανικά μέλη, τη μακροζωία, την αθανασία, το biohacking και τη μεταφορά του εγκεφάλου σε τεχνητό σώμα. Με συμμετοχή του κοινού. Συμμετέχουν με σειρά που ακούγονται: Αρμάνδος (0:01) Αντώνης (1:24) Ανδρέας (1:30) Lilith (2:30) Radegast (46:50) DPhoenix (49:17) (00:00) Εισαγωγή (02:32) Παρέμβαση ή βελτίωση; (13:10) Πώς μπορεί να επιταχυνθεί η σημερινή τεχνολογία; (34:36) Αθανασία (54:51) Biohacking και νέες αισθήσεις (01:15:03) Μετανθρωπισμός (01:32:24) Τελικά σχόλια Για να μπείτε στον σέρβερ μας στο DISCORD κάντε κλικ εδώ: https://discord.com/invite/h4ygFtb Εκεί θα ανακοινώνονται ημερομηνίες και ώρες για τις επόμενες συζητήσεις μας, στις οποίες θα μπορείτε να συμμετέχετε κι εσείς με γραπτό σχολιασμό και να κάνετε live τις ερωτήσεις σας. Μη λαμβάνετε ως δεδομένα ή απόλυτες αλήθειες όσα ακούγονται. Κάντε την έρευνά σας για οτιδήποτε δε σας κάθεται καλά και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα. Διαδικτυακή κοινότητα διαμόρφωσης ιδεολογίας, με στόχο την επιτάχυνση της μετάβασης σε Πολιτισμό Τύπου 1. Όλοι οι σύνδεσμοι: https://linktr.ee/politismos1

    1h 35m
  2. Ελεύθερη συζήτηση για την Τεχνητή Νοημοσύνη - Ζωντανά στο Discord

    07/16/2023

    Ελεύθερη συζήτηση για την Τεχνητή Νοημοσύνη - Ζωντανά στο Discord

    Ελεύθερη συζήτηση στον Discord Server Πολιτισμός Τύπου 1 Μια απολαυστική συζήτηση για την τεχνητή νοημοσύνη (A.I.). Πώς επιδρά στη ζωή μας; Μπορεί να αντικαταστήσει τους ανθρώπους σε κάποια επαγγέλματα; Μπορεί να αποκτήσει συνείδηση; Μπορεί να ονειρευτεί; Συμμετέχουν με σειρά που ακούγονται: Αρμάνδος, Ανδρέας, Αντώνης, Lilith Για να μπείτε στον σέρβερ μας στο DISCORD κάντε κλικ εδώ: https://discord.com/invite/h4ygFtb Εκεί θα ανακοινώνονται ημερομηνίες και ώρες για τις επόμενες συζητήσεις μας, στις οποίες θα μπορείτε να συμμετέχετε κι εσείς με γραπτό σχολιασμό και να κάνετε live τις ερωτήσεις σας. (00:00) - Εισαγωγή (02:09) - A.I. και επαγγέλματα, έμφαση στην Υγεία (26:59) - Πόσο "έξυπνα" είναι τα σημερινά A.I. (32:40) - Τι είναι η αυτοσυνείδηση; (49:28) - Οι συνέπειες ενός A.I. με αυτοσυνείδηση στη ζωή μας (01:09:13) - Τελικά σχόλια Μη λαμβάνετε ως δεδομένα ή απόλυτες αλήθειες όσα ακούγονται. Κάντε την έρευνά σας για οτιδήποτε δε σας κάθεται καλά και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα. Διαδικτυακή κοινότητα διαμόρφωσης ιδεολογίας, με στόχο την επιτάχυνση της μετάβασης σε Πολιτισμό Τύπου 1. Όλοι οι σύνδεσμοι: https://linktr.ee/politismos1

    1h 11m
  3. Κι αν φερόμασταν σε όλους σαν να ήταν μωρά;

    06/06/2023

    Κι αν φερόμασταν σε όλους σαν να ήταν μωρά;

    Από έμβρυα ακόμα, στην κοιλιά της μητέρας μας, δεχόμαστε τροφή χωρίς να κάνουμε τίποτα. Απλώς επειδή υπάρχουμε. Δεν έχει κανείς απαιτήσεις από εμάς, ούτε έχουμε ευθύνες. Και.. όταν γεννηθούμε, όλοι πέφτουν πάνω μας για να ζήσουμε όσο καλύτερα γίνεται. Με την ενηλικίωση, ξαφνικά χάνουμε το προνόμιο του να μας φροντίζουν και καλούμαστε να «βγάλουμε το ψωμί μας» και να επιτελέσουμε τον ρόλο που μας αναλογεί, ως ένα καλοκουρδισμένο γρανάζι του συστήματος «δουλειά- αμοιβή». Μια αληθινά πολιτισμένη κοινωνία θα έπρεπε να προσφέρει απλόχερα τα πάντα σε όλους τους ανθρώπους της, χωρίς να ζητά αντάλλαγμα. Με τις υλικές μας ανάγκες καλυμμένες, θα συνεισφέρουμε στην κοινωνία από ανιδιοτελή αγάπη προς τον συνάνθρωπο και από αισιοδοξία για εξέλιξη του είδους μας, αλλά και του εαυτού μας. Το βίντεο βασίζεται σε αυτό εδώ το κείμενο: https://politismosena.gr/2022/07/mora/ Μη λαμβάνετε ως δεδομένα ή απόλυτες αλήθειες όσα λέω. Κάντε την έρευνά σας για οτιδήποτε δε σας κάθεται καλά και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα. Διαδικτυακή κοινότητα διαμόρφωσης ιδεολογίας, με στόχο την επιτάχυνση της μετάβασης σε Πολιτισμό Τύπου 1. Όλοι οι σύνδεσμοι: https://linktr.ee/politismos1

    4 min
  4. Είναι ηθικό ο πλούτος να μας προσφέρει περισσότερα; (CHAT GPT)

    05/26/2023

    Είναι ηθικό ο πλούτος να μας προσφέρει περισσότερα; (CHAT GPT)

    Αυτό είναι άλλο ένα βίντεο που θα προστεθεί στη σειρά με τις συνομιλίες που έχω κάνει με το CHAT GPT. Σήμερα θα μιλήσουμε σχετικά με το κατά πόσο είναι ηθικό να ζούμε σε μια κοινωνία στην οποία το πόσο χρήμα έχει κάποιος αποτελεί μέσο για μεγαλύτερη ελευθερία, περισσότερη εξουσία και ικανοποίηση. Στην πρώτη μου ερώτηση η τεχνητή νοημοσύνη απάντησε πως έχει να κάνει με τον τρόπο που το βλέπει ο καθένας, από την οπτική μας δηλαδή: κάποιοι το βλέπουν έτσι και άλλοι αλλιώς. Όταν όμως μετά ρώτησα ποια θα πρέπει να είναι τα χαρακτηριστικά μιας ηθικής κοινωνίας η απάντηση είχε χαρακτηριστικά που μου φάνηκαν αντικειμενικά, ανάμεσα στα οποία ήταν και το να μην προωθούνται ανισότητες λόγω πλούτου. Σαν λοιπόν κατά κάποιον τρόπο να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας στην κοινωνία που ζούμε. Όποιον και να ρωτήσεις θα σου πει πως ναι εγώ; Είμαι 100% υπέρ των ίσων ευκαιριών και δικαιωμάτων για όλους! Δε νομίζω για παράδειγμα να το αρνείται αυτό κάποιος πολιτικός! Προς Θεού!! Ωστόσο, η απόλυτη παράνοια έρχεται όταν ΣΤΗ ΡΙΖΑ του όλου συστήματος είναι το ότι πρέπει να παράγεις και ότι όλες οι πόρτες στη ζωή, ανοίγουν με το χρήμα. Δεν θα πεθάνεις σε κάποιο ράντσο αν έχεις χρήμα, ούτε θα τρέχεις σε έναν δικηγοράκο της σειράς αν μπλέξεις με τον νόμο. Θα πας στους ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ, έτσι δεν είναι; Ούτε θα έχεις ένα απλό, συνηθισμένο αυτοκίνητο. Θα έχεις το ΚΑΛΥΤΕΡΟ!! Βίλα με θέα, χρυσά ρολόγια και ούτω καθεξής. Κι εδώ για να μην παρεξηγηθώ, μια κωλο-ζωή έχουμε να ζήσουμε όλοι μας. Εφόσον η κοινωνία είναι φάση το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό, προσωπικά δε μπορώ να ρίξω ευθύνη σε κανέναν άνθρωπο, παρά μόνο στο άδικο παιχνίδι που όλοι παίζουμε, δηλαδή στο οικονομικό μας σύστημα. Γνωρίζω πως εδώ θα διαφωνήσετε μαζί μου πολλοί - ξέρω πως σας αρέσει να μυρίζει ο αέρας ΕΝΤΑΣΗ: Αυτός φταίει! Να πάει φυλακή ο ένας! Όχι, ο άλλος! να κρεμάσουμε τους τάδε, όχι όχι, τους άλλους! Και να τους κόψουμε τα αυτιά, όχι όχι τη μύτη! :) Επειδή όμως κάπου εδώ νομίζω πως ξεφεύγουμε αρκετά, θα αφήσω αυτό το θέμα για ένα από τα επόμενα βίντεο. Ας πάμε να διαβάσουμε τον διάλογο για να βγάλετε κι εσείς τα δικά σας συμπεράσματα. Αν σας αρέσει το περιεχόμενο του καναλιού κάντε like και εγγραφή. Αν σας άρεσε το βίντεο στείλτε το σε κάποιον άλλο εγκέφαλο που ξέρετε πως θα το βρει ενδιαφέρον! Καλή συνέχεια, τα λέμε την επόμενη εβδομάδα... Ή και όχι!! Αν θέλετε να τα πούμε πιο σύντομα, εγώ εδώ είμαι: βάλτε ένα ακόμα βίντεο ενώ παίζετε ΤΕΤΡΙΣ. (00:00) - Εισαγωγή (01:59) - Είναι ηθικό κάποιοι άνθρωποι να έχουν πλεονέκτημα λόγω πλούτου; (03:43) - Ποια είναι τα χαρακτηριστικά μιας ηθικής κοινωνίας; (06:21) - Επίλογος Μη λαμβάνετε ως δεδομένα ή απόλυτες αλήθειες όσα λέω. Κάντε την έρευνά σας για οτιδήποτε δε σας κάθεται καλά και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα. Διαδικτυακή κοινότητα διαμόρφωσης ιδεολογίας, με στόχο την επιτάχυνση της μετάβασης σε Πολιτισμό Τύπου 1. Όλοι οι σύνδεσμοι: https://linktr.ee/politismos1

    7 min
  5. Μπορεί να αλλάξει ο κόσμος επειδή το θέλουμε εμείς;

    05/20/2023

    Μπορεί να αλλάξει ο κόσμος επειδή το θέλουμε εμείς;

    Όλοι μας λένε πως χρειαζόμαστε νέες θέσεις εργασίας. Γιατί όμως να μην πάμε το μυαλό μας λίγο παραπέρα; Μήπως εν τέλει αυτό που χρειαζόμαστε είναι μια άνετη ζωή που μας γεμίζει, χωρίς μόχθο για τα προς το ζην; Το πώς μπορεί αυτό το γίνει είναι μια άλλη, μεγάλη συζήτηση, η οποία δυστυχώς δε γίνεται πολύ συχνά κατά τη γνώμη μου και εντάσσεται συνήθως στη σφαίρα της φιλοσοφίας. Γιατί; Μα είμαστε πολύ απασχολημένοι με τις καθημερινές υποχρεώσεις για να κάνουμε τέτοιες συζητήσεις! Οι πολιτικοί μας ασχολούνται με το να λύσουν "ό,τι βγαίνει στον αφρό" για να μη τους κάνει πολιτική ζημιά. Κάνουν απλώς διαχείριση. Οι ειδήσεις μεταδίδουν τα άσχημα νέα ως "σπυριά" που το απαρχαιωμένο μας οικονομικό σύστημα γεννά συνεχώς και αν σπάσεις ένα, σε μερικούς μήνες θα το ξαναδείς μπροστά σου με λίγο διαφορετική μορφή. Έχετε ποτέ ακούσει ειδήσεις που να πηγαίνουν σε πιο μεγάλο βάθος ώστε να βρεθούν οι πραγματικές αιτίες των προβλημάτων; Ξέρουμε πως σήμερα υπάρχουν χειροπιαστά προβλήματα, όλοι είναι απασχολημένοι με το πώς θα τα λύσουν ή πώς θα τα συμμαζέψουν. Εμείς ας είμαστε κάτι διαφορετικό: ας δίνουμε το έναυσμα για να ονειρευτούμε έναν καλύτερο κόσμο, γιατί κάπως έτσι προχωρά η ανθρωπότητα. Χρειάζεται πρώτα ένα όραμα! Κοιτάζοντας μπροστά, δε βλέπω έναν μελλοντικό άνθρωπο να εργάζεται σε μία μόνο δουλειά όπως σήμερα, η οποία του δίνει τα απαραίτητα για να ζει, αλλά να κάνει πολλά πράγματα που όλα του δίνουν ευχαρίστηση και νόημα. Ας γυμνάσουμε τα μυαλά μας σήμερα, ώστε να έρθει κάποτε η αλλαγή προς την κατεύθυνση που θέλουμε. (00:00) - Εισαγωγή - Περιγραφή Εικόνας (01:43) - Ανοίγουν νέες θέσεις Δουλείας (02:46) - Ποιος έχει την πολυτέλεια να κάνει κάτι γι' αυτό το αδιέξοδο; (03:43) - Αρκεί να το επιθυμούμε εμείς για να αλλάξει κάτι; (06:45) - Πώς θα ζούμε αν δε χρειάζεται να δουλεύουμε; (10:13) - Είναι η αλλαγή στο χέρι του καθημερινού, μέσου πολίτη; (12:21) - Γίνεται να αλλάξει κάτι αν δεν ανατραπεί το σημερινό καθεστώς; (15:42) - Επίλογος Μη λαμβάνετε ως δεδομένα ή απόλυτες αλήθειες όσα λέω. Κάντε την έρευνά σας για οτιδήποτε δε σας κάθεται καλά και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα. Διαδικτυακή κοινότητα διαμόρφωσης ιδεολογίας, με στόχο την επιτάχυνση της μετάβασης σε Πολιτισμό Τύπου 1. Όλοι οι σύνδεσμοι: https://linktr.ee/politismos1

    16 min
  6. Η Βίαιη Αντίδραση στη Φτώχεια είναι τελικά Αυτοάμυνα;

    05/12/2023

    Η Βίαιη Αντίδραση στη Φτώχεια είναι τελικά Αυτοάμυνα;

    Είναι δικαιολογημένη η χρήση βίας σε κάποιες περιπτώσεις; Ποιος μπορεί να ασκεί βία σε μια κοινωνία; Οι πολίτες μπορούν να αντιδρούν βίαια όταν αδικούνται και είναι αυτό αποδεκτό; Υπάρχει συστημική βία; Οι απαντήσεις του CHAT GPT ίσως σας ξαφνιάσουν. Κατά τη γνώμη μου, εφόσον η τεχνητή νοημοσύνη δικαιολογεί τη βία υπό συνθήκες αυτοάμυνας και παραδέχεται παράλληλα τη συστημική βία, η αντίδραση των πολιτών όταν νιώθουν ότι δέχονται πρώτοι συστημική βία, δεν μπορεί να θεωρείται παντελώς απαράδεκτη και έωλη σε κάθε περίπτωση. Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί αυτού του είδους οι συζητήσεις μέσα σε μια κοινωνία είναι τόσο, μα τόσο δύσκολες και δεν μπορούμε να λέμε απλώς: "Καταδικάζουμε τη βία από όπου κι αν προέρχεται" και να ξεμπερδεύουμε. (00:00) - Εισαγωγή (00:45) - Είναι δικαιολογημένη η χρήση βίας; (02:24) - Ποιος μπορεί να ασκεί βία σε μια οργανωμένη κοινωνία; (03:29) - Έχουν δικαίωμα οι πολίτες να αντιδρούν βίαια; (04:35) - Υπάρχει συστημική βία και τι σημαίνει ακριβώς; (06:00) - Επίλογος Μη λαμβάνετε ως δεδομένα ή απόλυτες αλήθειες όσα λέω. Κάντε την έρευνά σας για οτιδήποτε δε σας κάθεται καλά και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα. Διαδικτυακή κοινότητα διαμόρφωσης ιδεολογίας, με στόχο την επιτάχυνση της μετάβασης σε Πολιτισμό Τύπου 1. Όλοι οι σύνδεσμοι: https://linktr.ee/politismos1

    6 min
  7. Εκλογές 2023 - Συμμετοχή ή Αποχή;

    05/05/2023

    Εκλογές 2023 - Συμμετοχή ή Αποχή;

    Για άλλη μια φορά θα είμαι αναποφάσιστος μέχρι τέλους. Ή και όχι. Αν παρουσιαστεί ένα κόμμα που να μιλά για τη ρίζα των προβλημάτων και όχι για τα συμπτώματα ίσως το ξανασκεφτώ. Αλλά ποιον κοροϊδεύω; Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Θέλω να τονίσω πως στο βίντεο δεν μιλώ για κάτι άλλο άλλο πέρα από τη δική μου, υποκειμενική άποψη για την διαδικασία των εκλογών και δεν θέλω σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί πως προτρέπω κάποι@ σε αποχή. Η δημοκρατία ανά τους αιώνες έχει δώσει στο ανθρώπινο είδος θετικά, αλλά και αρνητικά, όπως οι περισσότερές μας ανακαλύψεις/εφευρέσεις. Θεωρώ πως ο πολιτισμός μας είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο, άρα αν συνεχίσουμε να υπάρχουμε ως είδος για αρκετές εκατοντάδες ακόμα χρόνια, θα ξεπεραστεί και θα αντιμετωπίζεται από τους ιστορικούς του μέλλοντος ως κάτι πρωτόγονο, το οποίο "έπρεπε να υφίσταται" το είδος μας για μερικά χρόνια μέχρι επιτέλους να σοβαρευτούμε και να βρούμε τον δρόμο μας. Ίσως στην πορεία βέβαια (αυτο)καταστραφούμε, με ευθύνη συνολικά του ασταθούς μας πολιτισμού, αλλά αυτό θα το διαπιστώσουν οι μελλοντικοί άνθρωποι και όχι όσοι με διαβάζετε αυτή τη στιγμή. Δεν έχω μίσος, ούτε πικρία πλέον για τη διαδικασία των εκλογών. Μου έχει μείνει μια απάθεια. Για ποιο λόγο; Πώς αλλιώς μπορώ να νιώσω, όταν στον πλανήτη εδώ και μερικούς μήνες η τεχνολογία και η επιστήμη γράφουν ιστορία με την τεχνητή νοημοσύνη να οργιάζει και να είναι το νούμερο ένα θέμα παντού, ενώ παράλληλα εμείς εδώ πρέπει να υποστούμε για πολλοστή φορά ανούσιες κοκορομαχίες με κενά λόγια από τους πολιτικούς; Χρειάζεται άμεσα να ανοίξει μια ευρεία, παγκόσμια συζήτηση για το πώς θα χειριστούμε την τεχνητή νοημοσύνη, πριν βρεθούμε σε μη αναστρέψιμες οδούς. Είναι ένα συγκλονιστικό εργαλείο και ειλικρινά νιώθω πως δεν είμαστε έτοιμοι να το χειριστούμε. Πότε ήμασταν όμως; Η ίδια μας η εξέλιξη είναι χαοτική, απρόβλεπτη, γι' αυτό και τόσο συγκλονιστική. Κάποια στιγμή όμως δεν πρέπει να ωριμάσουμε και να ελέγξουμε αυτά τα ξεσπάσματα που δημιουργούν τα νέα μας "παιχνίδια"; Ε πώς λοιπόν να πάω ρε παιδιά να ψηφίσω; Δεν έχει να κάνει με κάποιου είδους ψευδοελιτισμό, δεν έχω κάποια υπερ-γνώση, ούτε θεωρώ πως κάνω κάτι σπουδαίο. Έχω πολύ διαφορετική άποψη για το τι θα έπρεπε να μας απασχολεί ως ανθρωπότητα, δεν μπορώ άλλο να με ρωτάνε πού θα βρω τα λεφτά για να κάνουμε όσα λέω, ούτε πως δε θα γίνει τίποτα από όσα πιστεύω γιατί υπάρχει η "ανθρώπινη φύση", ούτε πως χρειαζόμαστε νέες δουλειές. Σας καλώ να κάνετε κι εσείς το νοητικό "κλικ", να δείτε τις δυνατότητες που έχουμε ως είδος: να γίνουμε οι ίδιοι οι Θεοί μας, να ελέγξουμε επιτέλους τη Γη, όχι ως δυνάστες και καταστροφείς, αυτό το κάνουμε μέχρι σήμερα, αλλά ως δημιουργοί ενός αληθινού Πλανητικού πολιτισμού. Ενός Πολιτισμού Τύπου 1. (00:00) - Ανώνυμη Επιστολή Αγαναχτισμένου Γονιού και η απάντησή μου (02:18) - Απέχω ή μένω Αναποφάσιστος; (03:51) - Αρνητικά στοιχεία της Δημοκρατίας. (05:38) - Τα Χαρακτηριστικά ενός νέου, καλύτερου Συστήματος λήψης αποφάσεων. (06:39) - Γιατί θα μείνω Αναποφάσιστος μέχρι το τέλος; (09:06) - Δεν πιστεύω πως κάνω κάτι σπουδαίο με την Αποχή. (09:43) - Εκλογικό σύστημα - άλλη μια Απόδειξη της Σαπίλας (10:27) - Επίλογος Μη λαμβάνετε ως δεδομένα ή απόλυτες αλήθειες όσα λέω. Κάντε την έρευνά σας για οτιδήποτε δε σας κάθεται καλά και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα. Διαδικτυακή κοινότητα διαμόρφωσης ιδεολογίας, με στόχο την επιτάχυνση της μετάβασης σε Πολιτισμό Τύπου 1. Όλοι οι σύνδεσμοι: https://linktr.ee/politismos1

    11 min
  8. Έγραψα πώς μου φαίνεται το Πάσχα και "τα άκουσα".

    05/01/2023

    Έγραψα πώς μου φαίνεται το Πάσχα και "τα άκουσα".

    - Αντιδράσεις από πιστούς Χριστιανούς προκάλεσε ένα status που έγραψα για το Πάσχα. - Μας ανήκουν τα παιδιά μας; Έχουμε χρέος στη ράτσα; - Οι πλούσιοι τελικά έχουν να χάσουν σε περίπτωση παγκόσμιας καταστροφής; Ένα ακόμα βίντεο στο οποίο σχολιάζω μερικά δικά σας σχόλια σε εικόνες που δημοσίευσα στη σελίδα μου στο facebook από τις 8 μέχρι τις 15 Απριλίου 2023. (00:00) - Εισαγωγή. (00:20) - Γονείς που επιβάλλουν συμπεριφορές. (01:16) - "Τα παιδιά φυσικά και ανήκουν στους γονείς" (04:08) - "Έχεις χρέος στη ράτσα!", λέει ο Καζαντζάκης. (06:00) - Πώς μου φαίνεται το Πάσχα τα τελευταία χρόνια. (08:18) - "Πόσο πρέπει να υποφέρεις ρε φίλε;" (09:39) - "Είναι υπέροχα τα ήθη και έθιμα κάθε λαού." (10:44) - "Είσαι Απολίτιστος! Σεβάσου τον Θεό - Άσε τον Χριστό ήσυχο!" (11:54) - "Σε αυτή τη ζωή περνάς καλά μόνο αν εθελοτυφλείς." (13:28) - "Κουράζετε Αριστερά, Αναρχικά στοιχεία." (14:09) - Οδηγούμαστε σε έναν τοίχο και μαλώνουμε για το πού θα κάτσουμε. (15:04) - "Οι πλούσιοι και ισχυροί δεν έχουν λόγο να σταματήσουν την καταστροφή". Μη λαμβάνετε ως δεδομένα ή απόλυτες αλήθειες όσα λέω. Κάντε την έρευνά σας για οτιδήποτε δε σας κάθεται καλά και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα. Διαδικτυακή κοινότητα διαμόρφωσης ιδεολογίας, με στόχο την επιτάχυνση της μετάβασης σε Πολιτισμό Τύπου 1. Όλοι οι σύνδεσμοι: https://linktr.ee/politismos1

    17 min

About

Το να ξεκινάς να κάνεις Podcast μονολόγου, εμπεριέχει μια δόση παράνοιας ή τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ. Οπότε όσο περισσότερο με ακούτε και συμμετέχετε, τόσο θα νιώθω λιγότερο παρανοϊκός και alienated. ;) Περίπου μια φορά την εβδομάδα μιλάω για τις σκέψεις μου, οι οποίες αφορούν την κοινωνία, την οικονομία, την εργασία, πάντοτε με το βλέμμα στο μέλλον αλλά και για θέματα που έχουν να κάνουν με ψυχολογία, ανθρώπινη συμπεριφορά, τεχνητή νοημοσύνη, επιστήμη και τεχνολογία. Διαδικτυακή κοινότητα διαμόρφωσης ιδεολογίας, για την επιτάχυνση της μετάβασης σε Πολιτισμό Τύπου 1.