نگارک

نگار نعمتی

سلام اسم من نگاره و قراره هر چند وقت یکبار بیام و در مورد کتاب ها و فیلم هایی که خوندم ودیدم حرف بزنم و البته نظر من کاملا شخصیه و امیدوارم خوشتون بیاد

Ratings & Reviews

5
out of 5
3 Ratings

About

سلام اسم من نگاره و قراره هر چند وقت یکبار بیام و در مورد کتاب ها و فیلم هایی که خوندم ودیدم حرف بزنم و البته نظر من کاملا شخصیه و امیدوارم خوشتون بیاد