Amics i Residents Arbúcies

radioarbucies

Programa de Ràdio Arbúcies, que es realitza els dissabtes a partir de les 10 del matí, amb entrevistes, seccions, i notícies amb la gent d'Arbúcies, com a protagonista.

  1. Programa 821

    13 июн.

    Programa 821

    Les Enramades 2026 ja són història. L’experiment de compactar aquesta festa, sembla que no ha anat malament. És el moment de les valoracions. Una cosa que ens deixa aquesta enramada, és la necessitat de donar sensació de seguretat. És una qüestió important, més enllà dels moments de conflicte en espectacles a la via pública, potser menors sobre el paper, és el regust de falta d’elements d’autoritat. D'altra banda, el nou format de la festa ha funcionat prou bé. Caldrà donar-hi una volta. I avui tenim el FAM, el Festival Musical d’Arbúcies, que també és obert, gratuït i ens ocuparà tot el dissabte. Esperem que sigui un èxit, i tot vagi bé. Comencem una nova edició d’Amics i Residents a Arbúcies. Us presentem les veus que ens acompanyaran avui al programa: Xavi Soler, el primer de la graella de sortida. El nostre meteoròleg en plantilla des del Meteocat, ens explicarà com ha anat el temps aquesta setmana, ens farà la previsió de la méteo dels pròxims dies, a banda de presentar un tema de coneixement i ciència. Avui recuperem algunes entrevistes del programa Catifes 2026 a Ràdio Arbúcies. Farem un recull de les entrevistes dedicades a l’extraescolar de teatre i a l’exposició «Cantàvem, cantem i cantarem». La Marta Rúbio des de l’oficina de comunicació municipal, ens fa el seguiment i l’actualització de les activitats «recomanades» al nostre poble els propers dies. El tema del dia, va dedicat a Joan Illa amb les «Biografies». Avui parlarem de bandolerisme i de la quadrilla de bandolers d’en Joan Sala «Serrallonga». Aquesta és la graella d’avui, esperem que pareu bé l’orella. Això és Amics i Residents, des de, i per, Arbúcies!

    1 ч. 49 мин.
  2. Programa 817

    16 мая

    Programa 817

    El comerç local, lluita amb dents i ungles per sobreviure a l’allau d’opcions que entren per internet. Amazon, Shein, Aliexpress, Alibaba,... només són una petita mostra de tota l’oferta online. Els canvis socials de les costums de compra, i l’evolució tecnològica és un trasbals global que difícilment té aturador. És allò d’adaptar-se o morir. Arbúcies té un comerç molt viu, avui celebra amb la 5a Festa Remember, reivindicar la seva existència en el present, i el seu futur, amb la voluntat de fer poble. Un any més la festa segur serà un èxit, el tret de sortida de les festes més celebrades de l’any, a casa nostra. Comencem una nova edició d’Amics i Residents a Arbúcies. Us presentem les veus que ens acompanyaran avui al programa: -Xavi Soler, el nostre meteoròleg de confiança, ens explicarà com a anat el temps aquesta setmana i com anirem la propera. -A la secció, Carles Carbonell, presentant les darreres notícies del món del motor. -Marta Rúbio des de l’oficina de comunicació municipal, farà una actualització de les activitats «recomanades» al nostre poble els propers dies. El tema del dia, anava dedicat a Christian Oste, però això ho farem més endavant, tenim avui la presència de Jaume Soler, que en nom de SOARPAL, ens explicarà l’aniversari dels 40 anys de solidaritat amb Nicaragua, concretament amb Palacagüina. -Aquesta és la graella d’avui, esperem que pareu bé l’orella. Això és Amics i Residents, des de, i per, Arbúcies!

    1 ч. 46 мин.

Об этом подкасте

Programa de Ràdio Arbúcies, que es realitza els dissabtes a partir de les 10 del matí, amb entrevistes, seccions, i notícies amb la gent d'Arbúcies, com a protagonista.